iPhonedisplaystore bied een repartie service voor de klanten die hun telefoon niet zelf kunnen repareren. Onze ervaren monteurs zullen na ontvangst van uw toestel deze direct repareren en binnen 3 werkdagen heeft u het toestel gerepareerd weer terug. 

Neem contact op met onze klantenservice via de telefoon(036-845 4122) of mail (info@iphonedisplaystore.nl). Onze medewerkers zullen dan de reparatie in het systeem opnemen met uw eigen naw gegevens en hiervan een bevesteging naar u toe sturen. 

Het te repareren toestel kan het beste als Baisis pakket (ivm de Track&Trace code) in een doosje opgestuurd worden. Omwikkel het te repareren toestel zelf in bubbeltjes envelop of wat papier en daarom heen een kartonnen doos.

Vermeld uw eigen N.A.W gegevens in of op de doos en in de doos de uitdraai met een beschrijving van het probleem.Het doosje is belangrijk om te voorkomen dat het te repareren item platgedrukt word als er een stapel post bovenop komt. Stuur geen accessoires mee, geen simkaart en ook niet de originele doos! Zorg dat er geen screenlock code op de smartphone zit i.v.m. testen na reparatie.


✓Uw maakt een melding van uw reparatie. Wij nemen dit op in het systeem en zullen meteen aan de slag gaan.





Stuur uw reparatie op naar het onderstaand adres






✓ Uw reparatie wordt vakkundig en uiterst zorgzaam uitgevoerd. U ontvangt een bevesteging als de reparatie is voltooid.







 De reparatie is klaar en de klant ontvangt deze via de Post terug. 
 

  
 





Adres:

iPhonedisplaystore.nl 
De Schans 1802
8231 KA Lelystad
Flevoland
Nederland

KvK-nummer: 62482521

BTW-identificatienummer: NL220620349B01