Hoe werkt iDEAL ?

 

 

 

Sinds de introductie van iDEAL in 2005, ontwikkelde deze betaaldienst zich al snel tot dé katalysator van de Nederlandse online omzet. iDEAL werkt direct samen met tien grote banken in Nederland: ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, Regiobank, Friesland Bank, Triodos, ASN Bank, Van Lanschot, en Knab.

 

Nadat de consument iDEAL heeft gekozen als betaalwijze wordt de eigen bank geselecteerd. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank. In deze omgeving staat de bank garant voor de veiligheid. Koper en verkoper zijn verzekerd van een transparante transactie, zonder verborgen kosten.

 

 

 

Bankoverschrijving

 

Kiest u voor betaling via een bankoverschrijving, dan ontvangt u na het plaatsen van uw bestelling alle betalingsinformatie. Aan de hand van deze informatie kunt u het aankoopbedrag overmaken op onze bankrekening, onder vermelding van uw ordernummer.

 

Let u er alstublieft wel op dat uw bestelling pas zal worden verzonden op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Houdt u bij betaling via overschrijving rekening met een overboektijd van 1 à 2 werkdagen. Uiteraard ontvangt u een betalingsbevestiging per e-mail zodra wij uw betaling hebben ontvangen en uw bestelling verder kunnen verwerken.

 

Onder rembours

 

Naast de gratis betaalmethoden is er voor Nederlandse klanten ook de mogelijkheid om te betalen onder rembours.

 

Plaatst u een bestelling onder rembours, dan betaalt u op het moment van aflevering met contant geld aan de bezorger. Indien u niet thuis bent op het moment van afleveren, dan kunt u het pakket op een later tijdstip afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor en daar de betaling contant voldoen. Deze betaalmethode dient altijd geverifieerd te worden door onze klantenservice. De kosten voor betaling onder rembours bedragen €10.